Sklep prowadzony jest przez Licencjonowanego niezależnego Dystrybutora Herbalife Małgorzatę Wróblewską nr Licencji ID33 12 31 06 56
REGULAMIN ZAKUPÓW SERWISU ”WYZWANIE NA ODCHUDZANIE"
INFORMACJE OGÓLNE
1. Wszystkie produkty dostępne w sklepie są oryginalne i pochodzą bezpośrednio z HERBALIFE Polska.
2. Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają VAT) w polskich złotych.
3. Sklep jest dostępny w Internecie pod adresem www.sklepdiety.pl
ZAMÓWIENIA I ICH REALIZACJA
4. Zamówienia można składać przez całą dobę, poprzez umieszczenie wybranych produktów w 'koszyku' oraz wypełnienie formularza zamówienia.
5. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza wraz z danymi kontaktowymi w razie niekompletnych danych sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia.
6. Przy każdym towarze podany jest czas dostępności produktu. Informuje on, ile dni roboczych zazwyczaj upływa od momentu przyjęcia zamówienia do chwili wysłania.
W przypadku zamówienia produktów o różnym czasie realizacji, zamówienie zostaje wysłane po upływie dłuższego z czasów podanych dla zamawianych produktów. Gdyby czas realizacji okazałby się dłuższy niż podany w naszych stronach (przypadki losowe), wówczas kontaktujemy się z kupującym aby poinformować o opóźnieniu i potwierdzić dalszą chęć realizacji zamówienia.
termin otrzymania przesyłki = czas realizacji zamówienia + czas dostawy
7.W przypadku zamówień płatnych przy odbiorze zamówienie jest realizowane po potwierdzenia Klienta. Nasz konsultant kontaktuje się telefonicznie z Klientem w celu potwierdzenia zamówienia
8.Sklep Internetowy zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych bądź wprowadzania w nich zmian. O wszelkich nowościach zarejestrowani użytkownicy Sklepu Internetowego będą informowani za pośrednictwem Newslettera rozsyłanego za pośrednictwem poczty elektronicznej.
DOSTAWA I PŁATNOŚĆ
9. Wszystkie przesyłki na terenie Polski realizowane są w formie przesyłek priorytetowych za pośrednictwem Poczty Polskiej lub Kuriera co nie wpływa na koszty dostawy. Czas dostawy zgodnie z warunkami doręczyciela przesyłki
10. Możliwe są następujące formy płatności:
- Za pobraniem - za paczkę zapłacisz gotówką dopiero w momencie jej otrzymania, jest wysyłana w tym samym dniu po telefonicznym potwierdzeniu zamówienia.
- Przelewem na nasze konto. Po zaksięgowaniu wpłaty zamówienie zostanie oddane do realizacji
- Płatności online usługa realizowana przez PayU SA
KOSZTY PRZESYŁKI NA TERENIE POLSKI
11. Koszty przesyłki uzależnione są od łącznej kwoty zamówienia i sposobu płatności
BEZPIECZEŃSTWO
12. Wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie procedury rejestracji lub sprzedaży są poufne. W żadnym wypadku, w żadnej formie nie będą ujawniane osobom trzecim zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.
GWARANCJA I REKLAMACJE
(do zwrotu konieczny jest rachunek lub paragon za zakupione produkty)
13.Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady, powinien skontaktować się niezwłocznie telefonicznie i odesłać go przesyłką pocztową na adres wskazany przez konsultanta. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej do 3 dni roboczych od ich wpłynięcia. Uszkodzony produkt zostanie wymieniony na inny lub na życzenie Klienta Sklep Internetowy zwróci nabywcy równowartość ceny produktu
14. Jeżeli zamówione produkty ulegną uszkodzeniu mechanicznemu z winy Klienta - Sklep Internetowy ma prawo odmówić uznania reklamacji.
15. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
16. Firma Herbalife zobowiązuje Niezależnych Konsultantów do udzielania 30-dniowej gwarancji jakości. W tym terminie każdy Klient dokonujący zakupów może z uzasadnionych powodów zrezygnować z produktów i zażądać zwrotu pieniędzy. Zwrot odbywa się na warunkach określonych przez firmę Herbalife Polska Sp. z o.o. Koszty odesłania niewykorzystanej części zakupionych produktów leżą po stronie Klienta. Wraz z produktami należy odesłać dowód zakupu oraz wypełniony formularz zwrotu dostarczany na życzenie Klienta.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
17. Korzystanie ze sklepu jest równoznaczne z akceptacją warunków i postanowień zawartych w niniejszym regulaminie.
18. Wszelkie znaki towarowe, nazwy, zdjęcia, rysunki umieszczone na stronie użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych i należą do ich właścicieli. Jakiekolwiek ich kopiowanie bez zgody ich właścicieli jest zabronione.
19. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.